راهنمای خرید گن ژنیکوماستی

با زدن گن های زیبایی صورت مانند گن لیپوساکشن، گن زاویه سازی صورت و گن بوکال فت در رسیدن اکسیژن به خون و استحکام سازی پوست را سریع تر انجام می دهد. ما در این مطلب سعی کرده ایم جهت خرید موفق انواع گن ، خوانندگان عزیز را با نکاتی مهم در خصوص خرید انواع گن و نحوه اندازه گیری و تعیین سایز گن لاغری آشنا کنیم. از این رو سعی می کنند با خرید گن لاغری زنانه نا فرمی های بدن خود را مخفی کنند. در ابتدا دور نوک پستان برش داده می شود، بعد از از بین بردن بافت اضافی چربی که با استفاده از لیپوساکشن انجام می شود، بافت های اضافی پوست نیز برش خورده و نوک سینه در محل صحیح خود قرار می گیرد. 

معمولا دوره پوشیدن گن ژنیکوماستی بعد از عمل لیپوماتیک دو الی چهار هفته میباشد وپوشیدن صحیح ودرست گن میتواند تاثیر زیادی در نتیجه عمل داشته باشد بنابر این به توصیه ها و پزشک مربوطه به دقت توجهات لازم را داشته باشید.همچنین استفاده از گن های مرغوب رابا توجه به تجربه وتوصیه پزشک را نیز فراموش نکنید. لباس ها را هنگام خشک شدن برعکس کنید. الیاف استفاده شده در گن های فری سایز کشسانی بیشتری داشته و ضخامت گن معمولا کمتر است بنابراین هنگام پوشیدن احساس راحت تری دارید و اگر به رنگ بدن باشند هیچگونه سایه ای روی لباس نخواهند انداخت.

 

بنابراین، در صورتی که احساس میکنید در سینهتان تودهای وجود دارد، حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کنید؛ چرا که احتمالا به جراحی سینه در مردان نیاز دارید! گن مخصوص را بمدت یک الی دو ماه استفاده کنید. در روش لیپوماتیک از طریق یک تا دو سوراخ کوچک ۳-۵ میلیمتری، کانولای مخصوص وارد بافت پستان شده و چربی را با ساکشن خارج میکند. با وجود اینکه بعد از استفاده از گن لاغری تغییرات بسیار جزئی در اندام خود خواهید دید، ما بستن آن ارزشی نخواهد داشت، زیرا حس ناراحتی را به دنبال خواهد داشت. هنگامی که این اتفاق میافتد، باعث میشود آن فرد به نحوه مشاهده بدن خود از سوی دیگران تاثیر بگذارد. 

هنگامی که این اتفاق میافتد، فرد به طور ناخودآگاه دچار فشار عضلانی میشود. شکلگیری توده در پستان از جمله نشانههای این بیماری است که بیشتر در نوک سینه ایجاد میشود. این توده در برخی موارد میتواند نشانهای از سرطان هم باشد. عمل جراحی دیگری برای از بین بردن پوست اضافی (لیفت شکم، لیفت بازو، لیفت ران و غیره) میتواند این کار را انجام دهد. روشهای مختلفی برای کاهش سایز سینه وجود دارد مانند رعایت رژیم غذایی و یا خارج سازی چربیهای اضافی. اگر شما از سایر روش های کاهش سایز سینه استفاده کرده ولی نتیجهای نگرفتهاید،كانديد مناسبي براي جراحي ژنيكوماستي هستيد. اغلب بیماران بواسطه این جراحی دچار درد در نواحی تحت عمل هستند گن ابدومینوپلاستی ضمن سهولت بیمار موجبات کاهش درد در دوران استراحت را فراهم می ماید .

اگرچه هترین روش درمان ژنیکوماستی در مردان، انجام جراحی کوچک کردن سینه مردان یا عمل ژنیکوماستی میباشد، اما در برخی موارد میتوان این مشکل را به صورت طبیعی و بدون نیاز به جراحی سینه در مردان رفع نمود. ژنیکوماستی تکثیر بافت خوش خیم غده سینه مردانه است. بزرگی بیش از حد سینه باعث ایجاد درد و محدود شدن فعالیتهای حرکتی در بدن میشود. تغییرات دائمی در نحوه حمل اشیا در اقايان داراي سینههای بیش از حد بزرگ، میتواند منجر به درد مزمن در ناحیه کمر، گردن و شانه ها شود.