دیدن آموزش عالی با چشمانی تازه

یادداشت سردبیر: Future View این هفته در مورد چگونگی تغییر دانشگاه ها با توجه به تجربه بیماری همه گیر بحث می کند. هفته آینده خواهیم پرسید ، “آیا آموزش عالی در تغییر یادگیری از راه دور فرو رفته است؟ اگر چنین است، چگونه؟” دانشجویان برای ارسال نظرات کمتر از 250 کلمه قبل از 15 دسامبر باید اینجا را کلیک کنند. بهترین پاسخ ها همان شب منتشر می شود.

اگر دانشگاه زوم چیزی به ما یاد داده است ، این است که آموزش دانشگاهی فقط یک قسمت از آموزش را تشکیل می دهد. دانشگاه ها به جای تغییر شدید برای حمایت از یادگیری طولانی مدت ، باید بر پرورش جوامع قوی در دانشگاه متمرکز شوند.

برای اینکه آموزش واقعاً ریشه دواند ، فرهنگ دانشگاه باید ایده ها را فراتر از کلاس گسترش دهد. وقتی دانشجویان در تئوری های اقتصادی در سالن غذاخوری ، کالج انتخاب در اتاق خوابگاه آنها یا انگیزه های هملت در ساعات اداری بحث می کنند ، مفاهیم دانشگاهی زنده می شوند. دیگر برای حفظ نمره حفظ و تف نمی شود ، ایده ها با بحث و تفکر درونی می شوند.

این مکالمات باید بصورت طبیعی و داوطلبانه انجام شود. آنها به طور غیررسمی هنگامی بوجود می آیند که دوستان و همکلاسی ها با هم باشند ، نه از طریق پیام کوتاه یا یک تماس ویدیویی سازمان یافته. فناوری در آموزش می تواند کمک کند ، اما التزام بیش از حد بر آن اکنون مانعی شده است. پیامدهای شیوع همه گیر فرصتی را برای دانشکده ها فراهم می کند تا آموزش را مجدداً اختراع نکنند بلکه وظیفه خود را برای آموزش کل فرد دوباره بپذیرند.

– ویرجینیا آبرام ، کالج هیلزدیل ، تاریخچه

شفافیت هزینه

نمی توانم شروع کنم به شما بگویم که چقدر دلم برای دیدن همکلاسی هایم تنگ می شود. با این وجود این ویروس به من فرصتی داده است که بدون پردیس زیبا و سایر امکانات رفاهی که باید هزینه بالای شهریه را توجیه کند ، پا پس بکشم و تحصیلات عالی را ارزیابی کنم. در طی همه گیری ، ما آموزش عالی را به عنوان یادگیری ناب تجربه کرده ایم ، شاید همان چیزی که همیشه باید بوده باشد. وقتی دیگر تنها سلیقه من از دانشگاه 12 ساعت در هفته سخنرانی های آنلاین است ، من اساتید را با استاندارد بالاتری نگه می دارم و به اندازه کافی عجیب ، توجه بیشتری می کنم.

همچنین به ذهنم رسیده است که اگر م componentلفه آموزش و پرورش آموزش عالی با از بین رفتن بقیه ، ارزش پول را نداشته باشد ، شاید هرگز ارزش آن را نداشته باشد. هنگامی که گرد و غبار حل شد ، انتظار دارم دانشگاه ها اولویت های خود را دوباره ارزیابی کنند. من امیدوارم که مبلغ کمتری از هزینه های شهریه ما برای لوازم دانشگاهی و تورهای دانشگاهی بیشتر و منابع و اساتیدی که تجربه یادگیری را بهبود می بخشند هزینه شود.

– رابرت گرلاچ ، دانشگاه جورج تاون ، مدیریت بازرگانی (MBA)

استانداردها در حال لغزش هستند

یادگیری آنلاین مشکل کاهش استانداردها و تلاش در آموزش عالی را تشدید می کند. تورم نمرات از مدتها قبل یک بحران بوده است ، اما اکنون با یادگیری از راه دور در طی یک بیماری همه گیر ، معلمان حتی بیش از حد معمول مردد می شوند تا دانش آموز را از بین ببرند یا نمرات ضعیفی کسب کنند. آنها بهانه لازم را برای عدم رعایت استانداردهای بالای علمی دارند.

من به عنوان یک کاندیدای دکترا در کلاس ها شرکت می کردم و به آنها آموزش می دادم ، از هر دو طرف صفحه نمایش مشکلات همه گیری را تجربه کرده ام. اکنون همه می دانند که توجه غیرمجاز به جعبه بزرگنمایی تقریباً غیرممکن است. شخصاً ذهن فرد می تواند برای مدت زمان کوتاهی سرگردان شود ، اما به راحتی می توان کل جلسه را بدون توجه واقعی گذراند.

دانش آموزان می فهمند که انتظارات آرام شده است و بر این اساس پاسخ می دهند. حتی خوش فکرترین دانشجویان می توانند برای ارائه کارهای شلخته وسوسه شوند. در نقش معلمی ، می خواهم تمام توانم را برای ارزشمند کردن تجربه آنلاین انجام دهم. اما وقتی دانش آموزان بدانند که 50٪ توجه به A می شود ، باید بیشتر از اینها مقدس باشند. قبل از کنترل تورم نمرات ، دانشگاه ها باید استانداردهای تحصیلی خود را تقویت کنند.

– کوین هافمن ، دانشگاه ییل ، ​​تاریخچه (دکترا)

مدارس پزشکی راهگشا هستند

من سه ترم در دانشکده پزشکی هستم و می توانم تعداد سخنرانی هایی را که شرکت کردم از دو دست حساب کنم. این غیر معمول نیست حتی قبل از همه گیری Covid-19 ، حداقل یک سوم از همسالان من از کلاس حضوری پرش کردند. به همین ترتیب ، یک پرسشنامه انجمن کالج های پزشکی آمریکا در سال 2017 نشان داد که حدود 24٪ از دانشجویان پزشکی ایالات متحده تقریبا هرگز به سخنرانی نرفته اند.

مدت هاست كه دانشكده هاي پزشكي براي يك وضعيت همه گير مانند آماده شده اند. بیشتر سخنرانی ها در طول دو سال اول ضبط شده است و می تواند با سرعت سفارشی پخش شود. ارزیابی ها بصورت آنلاین انجام می شود. بسیاری از مدارس از سیستم درجه بندی قبولی استفاده می کنند. در طی همه گیری ، دانشکده های پزشکی اقدامات اضافی از جمله تنظیم سیاست های عدم حضور و مرخصی استعلاجی و حذف فعالیت های کم ارزش مانند صفحه های کار گروهی را انجام داده اند.

بعد از همه گیری ، محدودیت هایی مانند فاصله فیزیکی یا برنامه کاری دیگر نباید مانع از ثبت نام دانشجویان در دانشگاه شود. سخنرانی ها و ارزیابی های ضبط شده یا آنلاین می تواند به دانش آموزان اجازه دهد از هرجایی به مدرسه بروند و اختلاف افراد با رفت و آمد طولانی یا طولانی را کاهش دهد. نمره دهی بدون موفقیت می تواند یادگیری طولانی مدت را تشویق کند و نه اینکه پاداش بازگشت کوتاه مدت را بدهد. این موارد و سیاست های اصلاح شده مربوط به غیبت و مرخصی استعلاجی همچنین می تواند به دانش آموزان کمک کند تا نیازهای آموزشی خود را با سایر مسئولیت ها مانند فرزندپروری متعادل کنند. برای حل بیماری های آموزش عالی کشورمان ، باید به دنبال دانشکده های پزشکی باشیم. پزشکان آمریکا ممکن است نسخه داشته باشند.

– متیو الکساندر ، دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا ، پزشکی (MD)

برای ارسال پاسخ به نمای آینده هفته آینده اینجا را کلیک کنید.

حق چاپ © 2020 داو جونز و شرکت ، کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8