دستگاه پرکن 12 پیستون خطی

این نوع طراحی در سیلندر هیدرولیک زمانی که طول شافت کوتاه و قطر آن بسیار نزدیک به قطر داخلی سیلندر می باشد، مقرون به صرفه می باشد.این نوع پیستون و شافت از نوع دیگر محکم تر می باشد. دقیقا در زیر محل شروع کورس پیستون در سیلندر، این قسمتی است که خورده نشده و رینگ برای سیلندر در این شرایط طراحی شده است. در سال ۱۸۹۲ دکتر رودلف دیزل آلمانی حق امتیاز موتور طراحی شدهای را به ثبت رساند که در آن اشتعال ماده سوختنی، بلافاصله پس از تزریق سوخت به داخل سیلندر انجام میگرفت. پس از خاتمه تزریق سوخت عمل سوختن تا حدود ۳/۲ از زمان قدرت ادامه پیدا میکند. طول پیستونها معمولا کمی بیشتر از قطرشان است و تا حد امکان سبک ساخته میشوند. در مواقعی در راستای گژن پین قطر پیستون را کمتر در نظر می گیرند تا پیستون در حالت سرد کمی متمایل به بیضی شود تا این که در دما های بالا پیستون حالت گرد به خود بگیرد.

هر گونه فرسودگی و نشتی در این سیستم باعث کم شدن آب آن می شود و این حالت به صورت جوش آمدن ماشین خود را نشان می دهد و مشکلات دیگری به دنبال خواهد داشت. وارد شدن آب به داخل سیلندر علت دیگری برای کم شدن آب رادیاتور است ، این حالت در صورت ایجاد نشتی به وجود می آید. از دیگر دلایل کم شدن آب رادیاتور ، وجود نقص و خرابی در این قسمت می باشد. علت اصلی کم شدن آب رادیاتور وجود نشتی در اتصالات و لوله های این سیستم می باشد. بعد از کم شدن آب رادیاتور چه باید کرد؟ گیر کردن ترموستات سیستم رادیاتور نیز می تواند یکی دیگر از علت های کم شدن آب در این سیستم باشد. در صورت وجود نشتی در این دو قطعه ، آب رادیاتور کم می شود. همچنین در روز های گرم سال ممکن است خودرو جوش بیاورد و باعث ایجاد ترک و نشتی در رادیاتور شود و در نتیجه آب آن کم شود. کم شدن آب رادیاتور از مواردی است که باید به موقع به آن رسیدگی شود و در غیر این صورت باعث ایجاد صدمات و خسارات زیادی می شود.

رادیاتور از اجزای اصلی سیستم خنک کننده ماشین است و در صورت کم شدن آب آن مشکلات متعدد ایجاد می شود. بعد از کم شدن آب رادیاتور باید به آن آب اضافه کنید. وارد شدن آب به داخل سیلندر نه تنها باعث معیوب شدن سیلندر می شود بلکه میزان آب موجود در رادیاتور را نیز کاهش می دهد. لازم است که حداقل هر هفته یک بار میزان آب رادیاتور را چک کنید و در صورتی که میزان آن دو تا سه سانتی متر کمتر بود باید به آن آب اضافه کنید. در بسیاری از میله های اتصال یک سوراخ از انتهای بزرگ ، از طریق شفت ، تا سوراخ خروجی در امتداد طول آنها ایجاد می شود. در زیر سیلندر تشتکی قرار دارد به نام کارتر، که در آن روغن می ریزند و در قسمت انتهای کارتر (کف کارتر) پیچ کارتر قرار دارد که به وسیله آن روغن تخلیه می شود. حلقه پایینی روی لوله پیستون یک حلقه کنترل روغن است. برای پیشگیری از رانش زمین بر روی زمین نرم، باید فشار کمتری به آن وارد شود، پس پایه نواری مناسبتر است.

برای برطرف کردن این مشکل باید نشتی را پیدا کرده و آن را با کمک یک تعمیر کار تعمیر کرد. در نیمه نخست فولاد چند موقعیت خطرناک را بر روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که با بی دقتی و خودخواهی توپ ها یکی پس از دیگری از دست میرفت.انگیزه بالای شریفات و انصاری برای گلزنی قابل تحسین بود اما این دو بازیکن با توجه به فشار پرسپولیس و عدم تغذیه آنها توسط هافبکها از جریان بازی خارج شده بودند. در نتیجه، هوای تحت فشار از محفظه شماره ۸ خارج شده و به سمت مخزن ذخیره هوا هدایت می شود. در نتیجه پولکی ها از آب بندی خارج شده و به مرور زمان باعث کم شدن آب رادیاتور می ضایعات پیستون شوند. در صورتی که آب رادیاتور کم شود این قطعه نیز تحت تأثیر قرار می گیرد. در صورتی که یک مشکل جدی ایجاد شده باشد باید در اولین فرصت ماشین را به تعمیرگاه ببرید و نسبت به تعمیر هر چه سریع تر آن اقدام کنید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد پیستون لیزر لطفا از سایت piston 4g63 size ما دیدن کنید.