توییتر یک رقیب دارد – WSJ


عکس:

CÃ © Dric Meravilles / Zuma Press

توییتر هرگز مانند فیس بوک یا گوگل دستگاه پول سازی نبوده است. اما توییتر کاملاً بر بازاری که برای تفسیرهای سیاسی 280 کاراکتری ایجاد کرده تسلط دارد. تا به حال. به نظر می رسد كه این شركت رسانه های اجتماعی با به كارگیری قدرت خود برای پیشبرد یك برنامه حزبی ، رقبای سرسختی را به خود جلب كرده است – آنقدر مهیب كه دیگر رسانه های پشتیبان دستور كار توییتر هم اکنون هدف اصلی را هدف قرار می دهند.

این فرد تازه کار Parler نام دارد که در سال 2018 تاسیس شد و اخیراً میلیون ها کاربر به آن اضافه شده است زیرا نوید یک پلتفرم باز را می دهد. طبق آخرین دستورالعمل های انجمن پارلر ، که هفته گذشته منتشر شد:

هدف ما این است که یک میدان عمومی بدون احزاب پذیرای همه اعضای جامعه فراهم کنیم. در حالی که متمم اول در مورد شرکتهای خصوصی مانند پارلر اعمال نمی شود ، ماموریت ما ایجاد یک بستر اجتماعی با روح اولین متمم قانون اساسی ایالات متحده است.

ما ترجیح می دهیم حذف اعضای انجمن یا محتوای ارائه شده توسط اعضا در حداقل مطلق باشد. ما ترجیح می دهیم درباره آنچه دیده می شود و چه کسی شنیده می شود تصمیم گیری کنیم. به هیچ وجه پارلر بر اساس نظرات بیان شده در محتوای مورد بحث تصمیم نخواهد گرفت که چه محتوایی حذف یا فیلتر شود یا حساب چه کسی حذف شود. سیاست های پارلر استفاده از مفهوم شناخته شده ای در قانون اصلاحیه اول است ، دیدگاه خنثی.

خوانندگان ممکن است متوجه شده باشند که اصلاحیه اول این روزها در سمت چپ محبوب نیست ، و در واقع بسیاری از رسانه ها اکنون از این ایده که رئیس جمهوری مانند دونالد ترامپ باید اجازه داشته باشد بدون فیلتر اعمال شده توسط مردم اجازه صحبت با مردم را داشته باشد ، آزرده خاطر هستند. صنعت رسانه

ده ها میلیون رأی دهنده البته از صنعت رسانه آزرده شده اند. بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از این رأی دهندگان جذب سکویی می شوند که قول می دهند بدون تعصب باشند. آیا اکنون آنها از پوشش منفی پارلر در صنعت رسانه دلسرد خواهند شد؟

تیتر یک روزنامه واشنگتن پست می گوید: “پارلر دارای مشکل پورنو است: مشاغل بزرگسالان شبکه اجتماعی طرفدار ترامپ را هدف قرار می دهند.” در این ساعت هنوز مشخص نیست که آیا پست بیشتر با پورنوگرافی مشکل دارد یا با سایتی که به رسانه های مدرن اجازه می دهد فحاشی به کاربران اجازه دهد با آقای ترامپ به توافق برسند.

گزارش Post حاکی از آن است که پارلر در رابطه با پورن نرم تر از توییتر است:

پارلر یک بار همه پورنوگرافی ها را ممنوع کرد اما در ماه های اخیر با تجدید نظر در شرایط خدمات خود ، اساساً هر آنچه قانونی است را مجاز می داند ، و اگر کمی مجاز تر باشد ، سیاست خود را به سیاست توییتر نزدیک می کند. با این حال ، توییتر همچنین دارای سیستم های خودکاری است که از ارسال سریع سریع و همچنین سایر رفتارهای ناخواسته جلوگیری می کند و ناظران انسانی را برای اجرای سیاست های خود به کار می گیرد.

برعکس ، پارلر تعدیل را به داوطلبانی واگذار می کند که محتوای احتمالی قابل اعتراض را پس از پرچم گذاری توسط سایر کاربران قضاوت می کنند. یک بررسی واشنگتن پست در هفته های اخیر نشان داده است که سیستم ها و سیاست های آن برای تصاویر برهنگی و رفتارهای جنسی بزرگسالان عرض زیادی ایجاد کرده است. یافتن انواع پورنوگرافی در سایت آسان است ، هم از عبارات جستجوی صریح پورنوگرافی استفاده می شود و هم از سایر مواردی که چنین نیستند.

تعجب آور نیست که اگر یک سرویس متعهد به اصلاحیه اول باشد امکان ارسال بسیاری از پست ها را برای بسیاری از افراد توهین آمیز فراهم می کند. شاید هنوز یک رقبای دیگر برای ارائه یک گفتگوی سیاسی باز و بدون پورنوگرافی ظاهر شود. اما آنچه که به احتمال زیاد اکثر مصرف کنندگان تکان دهنده و خنده آور خواهند بود ، هر پیشنهادی است که غول های سیلیکون ولی مانند توییتر به عنوان نوعی سنگر در برابر پورنوگرافی عمل کرده اند.

جفری ورنیک از پارلر در واشنگتن تایمز به داستان پست پاسخ می دهد ، گامهایی را که شرکت وی برای جلوگیری از پورنوگرافی به کاربران برداشته است یادداشت می کند و همچنین گزارش می دهد که او به سرعت توانست حجم زیادی از آن را در توییتر پیدا کند.

مصرف کنندگان می توانند خود تصمیم بگیرند که آیا پارلر را دوست دارند یا خیر ، و احتمالاً اکثر آنها اعتراض واقعی پست را درک کرده اند.

در مورد توییتر ، احتمالاً بسیاری از والدین در سراسر آمریکا آرزو می کنند که این شرکت رسانه های اجتماعی در جلوگیری از به اشتراک گذاشتن گزارش های خود در مورد تجارت نفوذ خانواده بایدن ، در مسدود کردن پورنو امسال نیز کوشا باشند.

***

آقای فریمن یکی از نویسندگان کتاب “هزینه: ترامپ ، چین و احیای آمریکا” است.

***

جیمز فریمن را در توییتر دنبال کنید.

در بهترین ایمیل وب مشترک شوید.

برای پیشنهاد موارد ، لطفا به ایمیل [email protected] ارسال کنید.

(ترزا ووزو به تدوین بهترین وب کمک می کند.)

***

حق چاپ © 2020 داو جونز و شرکت ، کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8