تفاوت ژنیکوماستی با چربی چیست؟

در نوجوانان، ژنیکوماستی به دلیل افزایش استرادیول نسبت به تستوسترون در برخی از آنها رخ می دهد. تفاوت ژنیکوماستی با چربی چیست الو جراح را بخوانید. برخی از مردان سینه های بزرگتری نسبت به مردان دیگر دارند که در برخی موارد غیرعادی و دردناک است.

جراحی بیماری ژنیکوماستی

 

بزرگ کردن سینه معمولاً خفیف و بدون درد است، اما برخی از مردان از آن رنج می برند و اعتراض می کنند. در حین ورزش، حرکت بافت سینه می تواند منجر به درد شدید شود. به دلیل سطح بالای استروژن در افرادی که به شدت چاق هستند، بافت سینه در این افراد شروع به رشد می کند.

به گزارش خبر شما اضافه وزن (چاقی) یکی از شایع ترین علل ژنیکوماستی است.چاقی می تواند سطح استروژن را افزایش دهد که می تواند باعث رشد بافت سینه شود. اکثر مردان استروژن تولید می کنند، اما سطح تستوسترون بسیار بالاتر است، که به نوبه خود از اثرات استروژن جلوگیری می کند و از رشد بافت سینه جلوگیری می کند.

از آنجایی که کبد وظیفه تنظیم هورمون ها را بر عهده دارد، اگر کبد مشکلی داشته باشد، نمی تواند هورمون های بدن را به درستی تنظیم کند و این امر منجر به افزایش هورمون های استروژن در مردان می شود. و آن را در نقاط طب سوزنی بدن کاشت می کنیم تا اثرات طب سوزنی برای التیام داشته باشد.

جراحی لیپوماتیک ژنیکوماستی

ضخامت بافت طبیعی سینه در مردان معمولاً کمتر از 2.5 تا 3 سانتی متر است، اما در ژنیکوماستی بافت سینه افزایش می یابد. با افزایش سن مردان، سطح تستوسترون کاهش می یابد.

لازم به ذکر است که علت هر نوع بزرگ کردن سینه در مردان ژنیکوماستی نیست. مهارت یک رادیولوژیست است که اگر تجربه زیادی در سونوگرافی داشته باشد، می تواند مقدار و درصد بافت غده را به دقت ارزیابی کند که به هیچ وجه برای هیچکس صفر نیست.

بسیاری از این افراد علت این سینه های بزرگ را نمی دانند. ساختار آناتومیک و 15 سال تجربه جراحی صدها بیمار نشان می دهد که چربی به تنهایی نمی تواند باعث ژنیکوماستی شود. جراحی ژنیکوماستی در افراد مسن بالای 65 سال به دلیل پایین بودن سطح تستوسترون پلاسما و تبدیل آن به استروژن انجام می شود.

تصور نمی شود که ژنیکوماستی به خودی خود یک بیماری پیش سرطانی باشد، اما تغییرات هورمونی که ژنیکوماستی در مردان مسن ایجاد می کند نیز می تواند خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش دهد. علاوه بر این، جراح شما می تواند سلامت عمومی، بیماری قلبی و عوامل خطر را تحت نظر داشته باشد.

چگونگی جراحی ژنیکوماستی

قبل از عمل، پزشک از شما در مورد سابقه خانوادگی، سلامتی، عادات سبک زندگی مانند سیگار کشیدن، جراحی قبلی و هر دارویی که مصرف می کنید سوال می کند. حتما قبل از جراحی به پزشک مراجعه کنید.

اگر توده ای در ناحیه قفسه سینه احساس کردید، بهتر است به پزشک مراجعه کنید. ژنیکوماستی نشانه سرطان سینه نیست، اما در صورت احساس برآمدگی در سینه یا بیرون زدگی سینه ها، انجام سونوگرافی و درمان به موقع ضروری است.

اما در نهایت این خود بیمار است که تصمیم می گیرد پروتز سیلیکونی را انتخاب کند یا پروتز نمکی. این علائم مشابه علائم بیماری های عفونی است.

اگر اضافه وزن دارید، به احتمال زیاد سینه های بزرگی دارید. این وضعیت چند هفته تا چند ماه پس از تولد از بین می رود و در برخی موارد نیاز به درمان دارد. در هر دو مورد خوب است که خاصیت ارتجاعی پوست درمان شود و پس از عمل فشار با حمل تفنگ جمع آوری شود.

مرکز جراحی ژنیکوماستی

اما برای حصول نتیجه قابل قبول از جراحی ژنیکوماستی، مانند هر عمل دیگری، باید در مراقبت های بعد از عمل احتیاط کرد. این عمل در دسته جراحی های زیبایی قرار می گیرد زیرا هدف درمانی در این جراحی دنبال نمی شود.

اگر فردی برای مدت طولانی ژنیکوماستی داشته باشد و به درمان های دیگر پاسخ ندهد، معمولاً جراحی توصیه می شود. 6. نکروز و آسیب شدید به چربی سینه می تواند از عوارض جراحی کوچک کردن سینه باشد.

شما می توانید با پیروی از برنامه درمانی جراح خود به کاهش خطر عوارض جدی کمک کنید. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. شما اضافه وزن ندارید. اضافه وزن شدید و چاقی از علل شایع ژنیکوماستی هستند.

ژنیکوماستی می تواند نشانه چاقی یا عدم تعادل هورمونی باشد، مانند اختلالات غدد درون ریز مختلف که بر تولید تستوسترون تأثیر می گذارد.

علائم و نشانه های ژنیکوماستی از فردی به فرد دیگر متفاوت است و می تواند از مقدار کمی بافت که در اطراف نوک سینه ها جمع می شود تا سینه های بزرگ و برآمده متغیر باشد. بورسیه دکتر مرادیان در جراحی پستان مانند جراحی کوچک کردن سینه یکی از پیچیده ترین و قطعی ترین درمان های این بیماری است.

به استثنای کاهش درصد کل چربی بدن، تمرین عضلات سینه منجر به کاهش چربی در این ناحیه نمی شود. ژنیکوماستی در دوران بلوغ معمولاً با افزایش سن و بلوغ بهبود می یابد و زمانی که سطح هورمون ها به حالت عادی بازگردد، درمان می شود.

طبق آمار، شیوع بزرگ کردن سینه در مردان متفاوت است، اما متاسفانه ما، بروز این عارضه در مردان نسبتاً بالاست و حدود 32 تا 42 درصد آمارها را شامل می شود.

جراحی ژنیکوماستی با لیزر
جراحی ژنیکوماستی چیست
جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام میشود
جراحی ژنیکوماستی با بیمه
جراحی باز ژنیکوماستی
جراحی بیماری ژنیکوماستی
برای جراحی ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم
جراح پلاستیک ژنیکوماستی
هزینه جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
فوق تخصص جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی تهران
جراحی ژنیکوماستی در تهران
هزینه جراحی ژنیکوماستی تهران
تجربه جراحی ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی چقدر است ؟
چگونگی جراحی ژنیکوماستی
جراح خوب ژنیکوماستی
خطرات جراحی ژنیکوماستی
روش جراحی ژنیکوماستی
روش های جراحی ژنیکوماستی
جراحی زیبایی ژنیکوماستی
جراح عمومی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی
عوارض جراحی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی اپارات
عمل جراحی ژنیکوماستی با لیزر
عکس جراحی ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی فیلم
قیمت جراحی ژنیکوماستی
کلینیک جراحی ژنیکوماستی
گن جراحی ژنیکوماستی
جراحی لیپوماتیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی مردان
متخصص جراحی ژنیکوماستی
مرکز جراحی ژنیکوماستی
نحوه جراحی ژنیکوماستی
جراحی های ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی
هزینه ی جراحی ژنیکوماستی