ترمیم دندان +هزینه ترمیم دندان +عوارض ترمیم دندان

فیلینگ آمالگام نقرهای شناخته شدهترین ترمیم دندان ساییده شده نوع فیلینگ است. در ابتدا برای پر کردن دندان با ماده آمالگام ابتدا دندان دریل می شود تا بقسمت هایی که پوسیده شده اند، خارج شود. برای تحلیل استخوان فک، پیوند استخوان به همراه کاشت ایمپلنت روش مناسبی است. هر فرد سالمی که یک یا چند دندان دائمی خود را از دست داده باشد، می تواند از این روش برای جایگزین کردن دندان بهره ببرد. دندان های اولیه یا همان دندان های شیری نقش بسیار مهمی در زندگی کودک دارد و می تواند فضای مناسب برای رشد دندان های دائمی در دهان را حفظ کند.

دندان های کودکان بین 4 تا 7 ماهگیشان ظاهر می شود اما اولین دندان در بیشتر کودکان معمولا در حدود ماه ششم سن کودک بیرون می آید، در حالی که ممکن است رویش دندان ها در برخی کودکان تا رسیدن به سن یک سالگی یا بیشتر به تأخیر بیفتد. مقاومت و دوام آنها به اندازه پرسلن یا ترمیم های فلزی نیست و بیشتر مستعد سایش و تغییر رنگ می باشند.

اطلاعات بیشتر درباره دندان و استخوان های اطراف را می توان با رادیوگرافی به دست آورد. عفونت ممکن است به ریشه و استخوان گسترش پیدا کند و اگر بموقع درمان نشود، باعث لقی و از دست رفتن دندان خواهد شد. دندان پوسیده ممکن است هیچ دردی نداشته باشد، یا با مصرف شیرینی یا آب سرد احساس تیرکشیدن داشته باشد.

مقدار پوسیدگی دندان به حدی باشد که نتوان آن را با چند ترمیم کوچک یا ترمیم بزرگ تر بدون خطر شکستن اصلاح کرد، لازم است دندان بعد از برداشتن قسمت پوسیده، روکش گذاری شود.روکش دندان ممکن است از جنس چینی، فلزی یا ترکیبی از هر دو باشد. پوسیدگی با برداشتن بخش پوسیده دندان و پر کردن آن با کامپوزیت متوقف می شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ترمیم دندان طب سنتی لطفا به بازدید از وب سایت ما.