تجارت پنهان چین با کره شمالی به سمت فضای باز پیش می رود

مقامات آمریکایی گفتند که چین به طور فزاینده ای تحریم های بین المللی کره شمالی را زیر پا گذاشته و دیگر تلاش نمی کند برخی از فعالیت های قاچاق خود را پنهان کند ، زیرا تلاش می کند به پیونگ یانگ برای تحمل کارزار فشار دولت ترامپ کمک کند.

سالهاست که مجازات مجازات یک بازی موش و گربه ای برای پیونگ یانگ بوده است: کشتی هایی که تحت پرچم های خارجی از کشورهای دوردست فعالیت می کردند چراغ های ردیابی خود را خاموش کرده و مسیرهای پر مدار را طی می کردند تا از شناسایی جلوگیری کنند.

طبق مصاحبه مقامات آمریکایی و عکسهای ماهواره ای دولت ایالات متحده که به وال استریت ژورنال ارائه شده است ، طی سال گذشته ، کشتی های پرچم دار کره شمالی صدها محموله زغال سنگ را به منطقه نینگبو-ژوشان چین منتقل کرده اند.

در عین حال ، کشتی های باری با پرچم چین به کره شمالی سفر کرده اند تا بارهای زغال سنگ را در بندر Nampo حمل کنند ، همچنین عکس ها نشان می دهد.

یک مقام ارشد وزارت امور خارجه گفت: “این خصوصاً پنهان و پنهان نیست.” “این واقعیت که چین کار آنها را برای آنها راحت تر کرده ، باعث می شود که درآمد قابل اطمینان تری نسبت به گذشته داشته باشد.”