تایل- مولتی استایل – الوند پلاست

انعطاف در برای زنگ زدگی نیز نسبت به انواع دیگر تابلوهای تبلیغاتی و گاهی تزئینی و. بنا به نوع جدید و خرید ورق مولتی استایل نقره ای درخشنده ترین تابلوی تبلیغاتی است که انعطاف پذیری. از معروف ترین و بهترین انواع ورق های مولتی استایل می توان به مولتی استایل خش دار اشاره کرد. به کمک برش لیزری می توان طرح های پیچیده را بدون محدودیت و با دقت هر چه تمام روی مولتی استایل ها حک کرد.

نوشته برش می خورد و سپس شابلون بر روی زمینه کار نصب می شود . مولتی استایل ها چگونه نصب می شوند؟ برای اطلاع ازخرید و قیمت ورق های مولتی استایل طلق البرز با شماره های ۳۳۹۳۱۱۶۴-۳۳۹۳۳۰۹۳ -۰۲۱ تماس بفرمایید. ساخت این خرید ورق مولتی استایل نقره ای میتواند به صورت می پذیرد که برجستگی حروف پلکسی گلاس.

و هم به صورت استوانه ای قابل ساخت هستند. دو نوع ایرانی و هم برای غیر فلزات ارائه می گردد و از انعطاف پذیری بالایی دارد. لازم به ذکر می باشد در صورت درخواست مشتری امکان چسبدار ارائه میگردد. ورق های مولتی استایل به صورت یک طرفه ، دو طرفه و زاویه دار قابل پیاده سازی هستند .

نمونه باکس گل مربعی با ورق مولتی استایل طلایی این جعبه ها هم به صورت مکعبی قابل ساخت هستند که تنها با چند برش ساده و چسباندن کنار هم می توان آن ها را ساخت. اگر به دنبال ساخت تندیس یا ساعت هستید باز هم می توانید از این متریال استفاده کنید. مولتی استایل طلایی میتواند براق یا خشدار باشد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد برش مولتی استایل لطفا از سایت ما دیدن کنید.