بهترین لپ‌تاپ برای برنامه‌نویسی در سال 2020

بهترین لپ‌تاپ برای برنامه‌نویسی در سال 2020

بهترین لپ‌تاپ برای برنامه‌نویسی دستگاهی دارای صفحه کلیدی راحت، عملکرد سریع و فضای ذخیره فراوانی می‌باشد. علاوه بر این لپ‌تاپ مخصوص برنامه‌نویسی باید یکی از بهترین پردازنده‌ها را داشته باشد. بااین‌حال مهم‌ترین قابلیتی که باید یک لپ‌تاپ برنامه‌نویسی داشته باشد، صفحه‌کلید راحت و نمایشگر باکیفیت است. یک صفحه‌کلید نامناسب، انجام کارتان را سخت می‌کند و صفحه‌نمایش بی‌کیفیت چشمان شما را خسته کرده و باعث می‌شود که روزتان را با سردرد به پایان برسانید.

بررسی و ارزیابی تمامی این موارد هنگام خرید، ممکن است فرآيند سخت و دشواری باشد؛ اما در اینجا تصمیم گرفتیم با معرفی بهترین لپ‌تاپ برای برنامه‌نویسی در سال 2020، کار شما را آسان کنیم. محصولاتی که در این مطلب جمع‌آوری‌شده‌اند از کیفیت و کارایی زیادی برخوردار بوده و می‌توانند به‌عنوان یک لپ‌تاپ درجه‌یک مخصوص برنامه‌نویسی و کد نویسی مورداستفاده قرار بگیرند. اگر قصد خرید بهترین لپ‌تاپ برای برنامه‌نویسی در سال 2020 را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

1. Google Pixelbook Go

مشخصات

سی‌پی‌یو:Intel Core m3 – Intel Core i7

گرافیک: Intel UHD Graphics 615

رم: 8 تا 16 گیگابایت

صفحه‌نمایش: 13.3 اینچی Full HD (1920 x 1080) یا صفحه‌نمایش لمسی LCD 4K

فضای ذخیره‌سازی: 128 گیگابایت – 256 گیگابایت eMMC

 

یکی از بهترین لپ‌تاپ‌هایی که می‌توان برای برنامه‌نویسی خریداری کرد Google Pixelbook Go است. این محصول جدیدترین کروم بوک گوگل است که باقیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ بسیاری از ویژگی‌های اصلی یا ممتاز را در خود جای‌داده است. ازجمله آن‌ها می‌توان به عمر باتری شگفت‌انگیز 11 ساعته اشاره کرد. همچنین Google Pixelbook Go یکی از بهترین صفحه‌کلیدهایی که تاکنون دیده‌اید بهره می‌برد.

این لپ‌تاپ از ویندوز 10 استفاده نخواهد کرد و دارای سیستم‌عامل کروم است؛ اما برای اکثر برنامه‌نویسان، به‌ویژه توسعه‌دهندگان وب، مشکلی ایجاد نخواهد کرد. شما همچنین می‌توانید لینوکس را روی این مورد نیز نصب کنید که آن را به لپ‌تاپ همه‌کاره‌ برای برنامه‌نویسی تبدیل می‌کند.

2. HP Spectre x360

مشخصات

سی‌پی‌یو: نسل یازدهم اینتل Core i5 – i7

گرافیک: Intel Iris Xe Graphics

رم: 8 تا 16 گیگابایت

صفحه‌نمایش: 13.3 اینچ FHD (1920 x 1080) IPS BrightView میکرو لبه چند لمسی WLED با نور پس‌زمینه

فضای ذخیره‌سازی: 256 گیگابایت – 2 ترابایت SSD

 

لپ‌تاپ‌های شرکت HP از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردارند و سالانه از فروش زیادی نیز دارند. لپ‌تاپ HP Spectre x360 نیز جزء محصولات رده‌بالای این برند شناخته می‌شود. مشخصات آن با پردازنده نسل یازدهم اینتل Core و گرافیک Intel Iris Xe به همراه طراحی زیبا و بی‌عیب و نقص، تبدیل به یکی از جذاب‌ترین لپ‌تاپ‌ها برای برنامه نویسان شده است.

اچ پی این دستگاه را با عمر باتری فوق‌العاده طولانی تجهیز کرده است، به این معنی است که شما یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار را در اختیاردارید. به‌این‌ترتیب، در حال حاضر بهترین لپ‌تاپ برای برنامه‌نویسی نیز همین محصول می‌باشد.

3. LG Gram 17

مشخصات

سی‌پی‌یو: Intel Core i7-1065G7

گرافیک: Intel Iris Plus

رم: 16 گیگابایت

صفحه‌نمایش: 17 اینچی 1600p (2560 x 1600)

فضای ذخیره‌سازی: 512 گیگابایت SSD

 

با تهیه این لپ‌تاپ می‌توانید یک صفحه‌نمایش 17 اینچی باکیفیت 1600p در لپ‌تاپی با وزن تنها 2.98 پوند (1.35 کیلوگرم) داشته باشید؛ بنابراین، برای برنامه‌نویسانی که به صفحه‌نمایش‌های زیبا و بزرگ برای کار کردن نیاز دارند، این‌یک انتخاب فوق‌العاده است و شما می‌توانید به‌راحتی آن را هرکجا که می‌روید با خود حمل کنید.

طراحی سبک‌وزن در کنار عمر باتری فوق‌العاده که در آزمایش‌های به‌عمل‌آمده 14 ساعت را به ثبت رساند، نشان‌دهنده یک لپ‌تاپ درجه‌یک برای برنامه‌نویسان می‌باشد. بااین‌حال پردازنده موجود در آن سریع‌ترین پردازنده موجود نیست اما همچنان ارزش خرید دارد. درمجموع می‌توان این لپ‌تاپ را در سه عبارت خلاصه کرد: 1- طراحی بسیار سبک 2- عمر باتری 14 ساعته 3- صفحه‌نمایش زیبا 17 اینچی.

4. Dell 3185-2in1-A

مشخصات

سی‌پی‌یو: A6-9220e AMD

گرافیک AMD Radeon R4

رم: 4 گیگابایت

صفحه‌نمایش: 11.6 اینچی HD

فضای ذخیره‌سازی: 64 گیگابایت

 

یکی دیگر از بهترین لپ‌تاپ برای برنامه‌نویسی در سال 2020، لپ‌تاپ دل مدل 3185-2in1-A می‌باشد. این لپ‌تاپ از صفحه‌نمایش 11.6 اینچی بهره می‌برد. بااین‌حال مهم‌ترین ویژگی که این محصول دارد، قابلیت چرخش 360 درجه‌ای است. به عبارتی بهتر می‌توانید بر اساس نیاز خود لپ‌تاپ را در موقعیت‌های گوناگونی قرار دهید. این قابلیت باعث می‌شود که آسیبی به گردن، کمر و چشمان شما وارد نشود.

در بخش سخت‌افزار شرکت دل از یک پردازنده AMD که سرعت اجرا و پردازش بسیار بالایی دارد، استفاده می‌کند. طراحی بدنه این لپ‌تاپ بسیار مقاوم و باکیفیت صورت گرفته و انجام آزمایش‌های مختلف، این ادعا را اثبات می‌کند. همان‌طور که گفتیم مهم‌ترین ویژگی که یک لپ‌تاپ مخصوص برنامه‌نویسی می‌تواند داشته باشد، صفحه‌کلید باکیفیت است. از همین رو لپ‌تاپ Dell 3185-2in1-A از یک کیبورد ارگونومیک با طراحی زیبا استفاده می‌کند که باعث راحتی کار برنامه نویسان شده است. اگر قصد خرید لپ‌تاپ برای کارهای برنامه‌نویسی را دارید، لپ‌تاپ دل را مدنظر خود قرار دهید.

5. Asus ZenBook 13 UX325EA-KG230

مشخصات

سی‌پی‌یو: Core i5

گرافیک Iris Xe Graphics

رم: 8 گیگابایت

صفحه‌نمایش: 13.3 اینچی HD

فضای ذخیره‌سازی: 64 گیگابایت

 

شرکت ایسوس همواره از بهترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ‌های مختلف در دنیا شناخته می‌شود. اپ تاپ ایسوس مدل ZenBook 13 UX325EA-KG230 یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. با استفاده از نمایشگر 13 اینچی آن می‌توانید فعالیت‌های مختلفی نظیر طراحی‌های گرافیکی، دیدن فیلم و … داشته باشید. بااین‌حال مهم‌ترین استفاده‌ای که از این لپ‌تاپ می‌شود، برنامه‌نویسی و کد نویسی است.

از مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توانید به پردازنده نسل 11 intel با 8 گیگابایت رم اشاره کرد. مشخصاتی که برای انجام فعالیت‌های برنامه‌نویسی بسیار مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به وزن سبک آن اشاره کرد که برای جابه‌جایی و حمل‌ونقل مشکلی برای کاربر ایجاد نمی‌کند. تاکنون سابقه نداشته که ایسوس محصولی بی‌کیفیت تولید کند. ازاین‌رو برای بهره‌مندی از بهترین لپ‌تاپ برای برنامه‌نویسی در سال 2020، لپ‌تاپ ایسوس را از دست ندهید.

جمع‌بندی

در دنیای امروزی برنامه‌نویسی گسترش زیادی پیداکرده و بسیاری از فعالیت‌ها و برنامه‌ها با استفاده از برنامه‌نویسی حل می‌شوند. از طرفی با توجه به درآمد خوبی که این شغل یعنی دارد، افراد زیادی علاقه‌مند به یادگیری آن شده‌اند. ازاین‌رو لازم است تا از یک لپ‌تاپ خوب و باکیفیت استفاده کرد تا فرآیند برنامه‌نویسی راحت‌تر و با سرعت بیشتری انجام شود. در این مطلب به معرفی بهترین لپ‌تاپ برای برنامه‌نویسی در سال 2020 پرداختیم. شما می‌توانید برای خرید لپ‌تاپ مناسب برنامه‌نویسی از فروشگاه اینترنتی سودکالا اقدام کنید. امیدواریم این مطلب موردتوجه شما قرارگرفته باشد.