بزرگی سینه مردانه را اینطوری در خانه کوچک کنید + دستور

گاهی استفاده از ماری جوانا موجب بزرگی پستان میشود که معمولاً یکطرفه است. بسیاری از جوانان در سنین بلوغ دچار این عارضه می شوند که دلیل آن می تواند تغییرات هورمونی دوران بلوغ باشد. در آخر مساله دیگری که باید به آن توجه داشت این است که با وجود نادربودن سرطان پستان در آقایان در صورتی که بزرگی سینه به دلیل وجود توده در آن باشد یا نحوه بزرگشدن آن بهطور یکنواخت و همگون نباشد، باید از نظر تومورهای سینه بررسیهای لازم انجام شود. تا ۷۰ درصد از پسران در اوایل تا اواسط بلوغ ژنیکوماستی را به دلیل تغییرات طبیعی هورمونی که در دوران بلوغ اتفاق می افتد تجربه می کنند. بیماران باید مصرف پروتئین خود را افزایش دهند تا حجم عضلانی بیشتری به دست آورند و مصرف چربی را کاهش دهند. اگر از بزرگی پستان ها رنج می برید ، عمل جراحی کاهش سایز سینه می تواند راه حل مناسب برای اصلاح این وضعیت باشد و به شما در ایجاد احساس اعتماد به نفس بیشتری کمک کند. نمک سولفات به کاهش میزان احتباس آب در بدن کمک می کند و اندازه سینه ها را تا حد زیادی کاهش می دهد.

اغلب برآمدگیهای پستان در مردان، غیر سرطانی است و مربوط به وضعیتی به نام ژنیكوماستی یا همان بزرگی غدد پستان است، اما بهتر است به پزشك مراجعه كنید تا علت دقیق آن مشخص شود.اگرچه سرطان پستان در مردان شایع نیست اما امكانپذیر است. ژنیکوماستی با رشد بیش از حد سینه ها در مردان، در هر سنی شایع است . این مطالعه به صورت آینده گر بین سالهای 1388 تا 1391 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر 15 بیمار مبتلا به ژنیکوماستی صورت گرفته و اطلاعات بیماران شامل گرید بیماری، نوع عمل و نتایج آن بررسی گردید و با استفاده از نرم افزر SPSS تجزیه و تحلیل شد. غدد پستانی بعدتر تشکیل می شوند و شامل 15 تا 20 لوب هستند. پلی فنولها ترکیباتی بسیار متداول هستند که ممکن است هم اکنون نیز بخشی از غذای شما را تشکیل دهند نوشیدنیهای متداول سرشار از پلی فنول عبارتند از چای سبز، چای سیاه یا تخمیر شده (اولانگ و غیره)، قهوه، شیر بادام، آب سیب، آب لیموی خالص، دارابی، آب انار، شکلات تلخ، زیتون سبز و سیاه، توت فرنگی، نعنا ، بلو بری، کنگر فرنگی ، تمشک قرمز ، پیاز قرمز و زرد، چاودار تصفیه نشده، سیب، اسفناج، بروکلی، زردآلو، موسیر و شلیل.

از جمله ریزش مو و درد مفاصل. ژنیکوماستی فیزیولوژیک هیچ درمانی نیاز ندارد مگر اینکه با درد یا خجالت زیادی همراه باشد. گرما و حساسیت ممکن است وجود داشته باشد، اگر چه معمولا هیچ درد شدیدی وجود ندارد. ژنیکوماستی به بزرگی پستان در آقایان گفته می شود که ممکن است دردناک بوده و اغلب نامتقارن یا یکطرفه باشد. مصرف تاموکسیفن، در دوزهای 10 تا 20 میلی گرم، دوبار در روز برای کسانی که به تازگی به ژنیکوماستی مبتلا شدهاند، موثر است. ژنیکوماستی در دوران بلوغ رخ می دهد که معمولا بدون درمان ظرف مدت شش ماه تا دو سال برطرف می شود. 6- درمان ژنیکوماستی با ورزش امکانپذیر است؟ اما اگر پستان غیرطبیعی بزرگ باشد و دارای تجمع بافت غدهای باشد، در این صورت ورزش و رژیم به تنهایی جوابگو نیست و باید به دنبال بهترین جراح ژنیکوماستی برای درمان آن باشید. درمان های پزشکی نیز می تواند موجب بزرگی سینه شود.

افتادگی بافت پستان، از طریق روشی مخصوص برطرف می شود و برداشتن پوست اضافی نیز نیازمند جراحی است. در نوعی دیگر ژنیکوماستی به خاطر افزایش نسبت استرادیول به تستوسترون در بعضی از پسران ایجاد می شود و منجر به ژنیکوماستی تا ۶۵ درصد موارد می شود. سن شیوع آن ۱۲ تا ۱۵ سالگی و اغلب یکطرفه می باشد. بررسی وضعیت هورمونی جهت مشخص شدن اختلالات هورمونی الزامی است که در اغلب موارد توسط متخصصان غدد داخلی انجام میشود. ممکن است به نظر برسد که این عمل عوارض جانبی زیادی دارد اما اکثر آنها جدی نیستند. اظهار نظر در مورد معافیت پزشکی مشمولین توسط سه نفر پزشک نیروهای مسلح در هر شهرستان صورت میگیرد و رأی اکثریت این پزشکان معتبر است. این وضعیت برجسته و قابل مشاهده در نظر گرفته میشود. استفاده منظم از این لباس در مواردی که فرد دچار ژنیکوماستی شدید است به او کمک میکند که نیاز چندانی به جراحی رفع افتادگی پوست سینه نداشته باشد. از داروهایی که به درمان ژنیکوماستی کمک میکنند میتوان به تاموکسیفن اشاره کرد. اساساً اثبات نشده که لیپوساکشن یک درمان مناسب برای سلولیت است. با این که تمامی افراد انتظار نتیجه مطلوب و مثبتی از جراحی دارند، اما نمی تواند تضمین قطعی باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد gynecomastia 7 weeks بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.