بدعت جودی شلتون – WSJ

نامزدی جودی شلتون به عضویت هیئت دولت فدرال رزرو در روز سه شنبه در میان دو غیبت رئیس جمهوری سنا به دلیل Covid در سنا پیش رفت. اما رهبر اکثریت میچ مک کانل حق رأی گیری مجدد را برای خود محفوظ نگه داشته و امیدواریم سنا این کار را انجام دهد. او شایسته تأیید است – نه به دلیل مبارزات زشت علیه او.

خانم شلتون در ژانویه معرفی شد و کمیته بانکی وی را در ژوئیه تایید کرد. اما جمهوری خواهان میت رامنی ، سوزان کالینز و لامار الکساندر با او مخالفت می کنند ، اگرچه دلایل بازرسی از این امر ناموفق است.

خانم شلتون دارای مدرک پیشرفته در زمینه های اقتصادی است – رئیس فدرال رزرو جروم پاول وکیل است – و از دهه 1980 در بحث های مربوط به سیاست های پولی شرکت کرده است. اعتراض به عقاید وی است. این افراد غیرمعمول شناخته شده اند ، اگرچه فدرال رزرو اخیراً برخی از آنها را تصویب کرده و ثابت کرده است که حق با دیگران است. منتقدان GOP وی فکر می کنند که او به اندازه کافی مستقل از رئیس جمهور ترامپ نیست ، اگرچه بعد از انتخابات بی ربط است. آنها همچنین او را به تلنگر تلنگري متهم مي كنند كه مخالف نرخ هاي كم بهره در دوره باراك اوباما است و سپس از زمان پايين آمدن آقاي ترامپ از نرخ هاي پايين حمايت مي كند.

اما بانک فدرال نیز نگاهی انداخت. همانطور که قیمت دارایی ها افزایش یافت و اقتصاد پس از بحران مالی بهبود یافت ، وی گفت که بانک فدرال باید سیاست ها را عادی کرده و نرخ ها را افزایش دهد. در عوض ، بانک مرکزی تا اواخر سال 2015 منتظر ماند ، زمانی که بیکاری در حال سقوط بود بدون ایجاد تورم جدید. حالا او مشاهده می کند که اگر شواهدی در مورد تورم وجود ندارد ، بانک فدرال نباید بیکاری از نظر تاریخی را دلیل افزایش نرخ های زودرس بداند.

این دقیقاً همان کاری است که فدرال رزرو در بازبینی استراتژیک که تابستان امسال رونمایی کرد ، انجام داده است. بانک فدرال در حال کنار گذاشتن منحنی منحصر به فرد فیلیپس است که باعث پایین آمدن نرخ بیکاری می شود و باعث تورم می شود. در عوض سیاست گذاران قبل از افزایش نرخ منتظر خواهند ماند تا تورم را برای مدتی افزایش دهند.