انواع سیم های Hdmi. انتخاب کابل HDMI – چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟

احتمالاً افزایش دامنه پوشش داده شده در نسخه های بعدی رابط. این امکانات در نسخه حاضر نسبت به قبل اضافه شده است. در واقع یکی از محصولاتی که شرکت معتبر Dtech electronics در طراحی و تولید آن بی رقیب است انواع کابل ها خصوصا کابل های تصویر با کیفیت بالا است که از محبوب ترین نوع آن می توان همین کابل های تصویر HDMI را نام برد. ■ ورودی تلویزیون رو روی HDMI بذارید و الان دیگه باید تصویر رو بگیرید . معمولا در مشخصات و بروشور تلویزیون مشخص شده است که ورژن پورت HDMI چند است. از بعد سال 2009، این نوع از پورت های HDMI را تقریباً در تمام تلویزیون ها، دستگاه های موسیقی و صوتی و همچنین سایر گیرنده های می توان دید. همچنین کابل HDMI 8m دیتک مدل Dtech DT-H007 در برابر نویز نیز مقاومت بالایی داشته و تصاویر بدون افت کیفیت به دستگاه مقصد خواهند رسید.

برند دی تک DTECH از تولیدکنندگان مطرح درزمینهٔ تولید لوازم جانبی است که همواره در تولید قطعات جانبی کامپیوتر در سطح بالایی بوده است. کی نت پلاس یکی از برند های بسیار خوش نام و مشهور شرکت کی نت است که به خاطر داشتن کیفیت بالا در ساخت و کارایی، محبوبیت بسیار بالایی در بین متخصصین و کاربران حرفه ای دارا می باشد. شبکه البرز نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات کی نت پلاس را بر عهده دارد. قیمت این دستگاه با توجه به دو مولفه حداکثر متراژی که با کابل شبکه می تواند پوشش دهد و همینطور بیشترین کیفیتی که پشتیبانی می کند، تعیین می شود. در بخش دیگری از مشخصات و قابلیتهای دو استاندارد، شاهد مقادیر قابل پشتیبانی در بخش صدا هستیم. توسعه دهنده LKV388Dongle (اکستندر)، از سری محصولات اکستندر کمپانی Lenkeng درزمینه انتقال تصویر است که راهحلی مقرون به صرفه جهت افزایش مسافت ارسال سیگنال صدا و تصویرHDMI بصورت بیسیم است LKV388Dongle شامل دو بخش که یک دستگاه فرستنده (HDMI TX) و یک عدد دستگاه گیرنده (RX) داخل بسته بندی موجود است که از طریق امواج WIFI و بی سیم و بدون نیاز به کابل کشی و یا مزاحمتی انتقال میدهد.از تفاوت و مزایای LKV388Dongle نسبت به سایر مدل ها طراحی و اندازه کوچک فرستنده، بصورت دانگلی بودن می باشد که به راحتی و بدون نیاز به آداپتور یا کابل کشی و مزاحمتی تصویر HDMI رادریافت و به گیرنده در مقصد منتقل می کند.

از مهمترین ویژگی های کابل های HDMI کینتپلاس میتوان به امکان اتقال تصویر با وضوح بیشتر از ۱۰۸۰P، پشتیبانی از رزولوشن ۲۱۶۰P، پشتیبانی از فرمت ۳D و ۴K و ۳۶ ماه گارانتی طلایی آن اشاره کرد. این کابل از گارانتی ۳۶ ماهه شرکت البرز بهره می برد تا شما با ذهنی آسوده از سلامت و خدمات پس از فروش به تهیه این کابل از فروشگاه اینترنتی تکنوسان بپردازید. برای مثال دستگاه های PS4 دارای کیفیت 4K هستند و در صورتی که تلویزیون شما نیز قابلیت پخش 4K را داشته باشد شما میتوانید کابلهای ورژن دو 4K را تهیه کرده و از کیفیت تصاویر لذت ببرید. دقت کنید تنها در صورتی میتوانید تصاویر را با کیفیت بالا مشاهده کنید که پخش کننده، کابل و همچنین نمایشگر شما دارای این قابلیت باشند. این نوع از کابل تصاویر را با کیفیت 1080 بر روی نمایشگر شما پخش میکند.در صورتی که میخواهید بر روی نمایشگر خود کیفیت تصاویر را با وضوح بالاتری ببیند حتما باید از کابلهای ورژن 2 به بالا استفاده کنید. کابل تبدیل HDMI به Micro HDMI به طول ۱٫۵ متر برای پخش و نمایش زنده تصاویر و فایل ها دوربین های ورزشی بر روی کامپیوتر و تلویزیون طراحی شده است.

در واقع مناسب افزایش طول HDMI با یک رشته کابل شبکه به طول 30 متر خواهد بود و دادههای صدا و تصویر از طریق کابل شبکه دریافت و به خروجی HDMI تبدیل میشود و یک تبدیل سیگنال HDMI به LAN به شمار میآید. برای دریافت بهترین تصویر و صدا بهتر است که از کابل شبکه CAT6 مرغوب درجه 1 استفاده شود که از مس خالص ساخته شده است، در غیراینصورت ممکت است پاسخدهی دستگاه دچار مشکل شود. در واقع با داشتن این دستگاه یعنی Extender HDMI 30M دیگر نیازی به کابل HDMI یا طولهای گوناگون نیست و با استفاه از یک کابل شبکه 30 متری cat5 یا cat6 میتوان صدا و تصویر دیجیتال اچ دی ام آی را از منبع پخش دریافت و به نمایشگر انتقال داد. کابل HDMI مخفف High Definition Multimedia Interface است و برای انتقال همزمان تصویر و صدا به صورت دیجیتال به کار میرود. کابل HDMI 8 متری دی تک مدل Dtech DT-H007 8M HDMI Cable یکی از بهترین کابل های تصویر موجود در بازار است که در طراحی و تولید آن از نهایت دقت استفاده شده است. قسمت مرکزی کابل از رسانایی بسیار بالایی برخوردار بوده که کیفیت انتقال صدا و تصویر را در متراژ های بالا نیز تضمین می کند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کابل 5 متری hdmi فرانت ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.