انواع درب ضد سرقت را بشناسید

 

درب ضد سرقت در دنیای امروز از ملزومات ساختمان سازی و امنیت شناخته می شود و در انواع مختلف در کشور تولید و عرضه می گردد که بر اساس متریال های مختلف سطح بندی و قیمت گذاری می شود که در این مقاله قصد داریم تا این موارد را بررسی کرده و انواع درب ضد سرقت را از نظر نوع رویه مورد واکاوی قرار دهیم با ما همراه باشید.

از زمان اغاز عرضه این محصول در جغرافیای جهانی تغییرات متعددی در ساختار و کیفیت و نوع ساخت ان ایجاد شده است که مهمترین ان می توان به افزایش مدل های متنوع در ظاهر ، ابعاد و حتی رویه اشاره کرد که معروف ترین انها روکش راش، رویه فلز و رویه پی وی سی در کنار لامینوکس می باشد.

با درب ضد سرقت روکش راش اشنا شوید

این نوع درب ها  یکی از پر تقاضا ترین مدل های درب ضد سرقت در ایران است. با توجه به اینکه تنها استفاده از چوب در خط تولید هزینه تمام شده را بالا می ‌برد از این رو امروزه با وجود ماشین الات صنعتی تنه درختان را با یک سری پارامتر های تست شده به ورقه های نازک تبدیل می کنند. چوب نئوپان  و MDF با ورقه های مرغوب بدست آمده روکش شده و برای تولید پشت و روی درب های ضد سرقت به کار گرفته می شودد. در بازار وسیع ایران و مناطق غرب آسیا، درب های روکش راش و درب روکش گردو بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

از جمله مزایای بی نظیر این نوع درب ها می توان به رنگ پذیری و جذابیت بصری بالا به دلیل برجسته بودن، قیمت مناسب با توجه به ساختار ایمن ان، و طول عمر بالا اشاره کرد که مدل های ونوس، آراز و ونی گلس و سارای از نمونه های پر فروش ان هستند.

درب ضد سرقت رویه فلز چه مزایایی دارد

شاید جالب باشد بدانید که درب ضد سرقت رویه فلز در مناطق شمالی و جنوبی کشور بیشترین تقاضا را دارند و به شدت تقاضا برای خرید درب های ضد سرقت فلزی در کشور در حال افزایش است که تولیدی های بسیاری برای حضور پر رنگ در این فضا امادگی خود را اعلام کرده اند.

در حال حاضر دربهای ضد سرقت رویه فلز تولیدی در ایران از کیفیت و متریال خوبی برخوردارند و پاسخگوی نیاز مشتریان میباشد .اما شایان ذکر است که  این سری از درب ها معمولا  تنوع طرح گسترده ای ندارد و فقط در دو نوع رنگ سفید و قهوه ای تولید می شود.

مهمترین مزیت این نوع درب ها استفاده رنگ الکترواستاتیک در ان است که به شدت در افزایش ماندگاری ان در مقابل باران و افتاب تاثیر گذار است، جالب است بدانید که فروش درب های ریه فلزی در کشور حداقل 30 برابر شده است.

ضعف های درب ضد سرقت پی وی سی را بشناسید

درب ضد سرقت pvc به شدت در مقابل گرما اسیب پذیر است و در صورتی که در تولید نیز ضعف هایی وجود داشته باشد به سرعت کیفیت خود را از دست می دهد.

این درب ها در طرح ها و مدل های مختلف به صورت درب پی وی سی یک ‌لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه در ساختمان سازی استفاده می شوند.

به عنوان مثال درب ضد سرقت روکش PVC، درب های داخلی پی وی سی، درب سرویس بهداشتی پی وی سی، درب کابینت پی وی سی، کابینت سرویس بهداشتی پی وی سی و همچنین کابینت آشپزخانه پی وی سی.

ضخامت فلز چهارچوب درب ضد سرقت ۱٫۵ میلی متر و ورق سرتاسری فلزی ۱٫۵ میلی متر استفاده می شود.  معمولا مدل های CNC برای پوشش دهی با روکش PVC استفاده قرار میگیرد بدلیل اینکه کیفیت اتصال بمراتب زیاد می باشد. استفاده از چسب های هات ملت برای اتصال روکش پی وی سی با ام دی اف استفاده می شود.

در پایان باید عرض کنیم که شما می توانید درب ضد سرقت مورد نظر خود را از تولیدی های معتبر نظیر مجموعه افرامهر به ادرس اینترنتی https://aframehr.com تهیه نمایید.