آموزش وردپرس فارسی

آموزش وردپرس (WordPress) – مقدماتی: در این آموزش ۱۱ ساعته، به طور کامل نحوه راهاندازی یک وبسایت با وردپرس مورد بررسی قرار میگیرد که این آموزش در سه بخش مجزا دانلود فیلم آموزش کامل وردپرس ارائه میشود. بخش سوم از این آموزش به نحوه راهاندازی (از صفر تا صد) یک فروشگاه اینترنتی اختصاص دارد. فراگیری نحوه طراحی سایت با پلت فرم های مختلف حداقل در وهله اول امکان پذیر نیست و بهتر است کار خود را پله به پله پیش ببرید. اصطلاح محتوا پادشاه است راه مطمئنا زیاد شنیده اید، ارائه محتوای یونیک و کاربرپسند یکی از وظایف بسیار مهم یک وب مستر در سایت می باشد.

اگر در سایت ما چندین صفحه با محتوای مشابه یا نزدیک به هم وجود داشته باشد با استفاده از تگ کنونیکال به گوگل اعلام میکنیم که کدام یک از آنها نسخه اصلی بوده و اولویت بالاتری نسبت به بقیه دارد. در کلاس حضوری وردپرس مقدماتی بصورت گام به گام و از پایه آموزش طراحی سایت با وردپرس، استفاده از نرم افزارهای مورد نیاز و همچنین آموزش کامل کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را فراخواهید گرفت. اگر شما هم علاقه به پیشرفت داشته باشید و بخواهید آینده خوبی برای خود بسازید احتمالا شغل طراحی سایت را از نظر گذرانده اید.

در این مقاله آموزشی قصد داریم که آموزش طراحی سایت را به صورت رایگان و در قالب یک سری ویدیو های آموزشی به شما علاقه مندان به طراحی وب سایت آموزش دهیم. وردپرس یکی از ساده ترین و بهترین راه های طراحی سایت است. اگر با جستجوی یک کلمه کلیدی دو یا چند صفحه از سایت ما در نتایج گوگل نمایش داده شود اتفاق خوبی است اما همیشه نه. بر خلاف آن چه که افراد فکر میکنند میتوان با کمک ویدیو های آموزشی و به صورت خوداموز دانش طراحی سایت را فرا گرفت و حتما نیاز به خرج هزینه های زیاد نیست.

همچنین شما میتوانید آموزش صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس رایگان را در لینک بالا که متعلق به آموزشگاه طراحی سایت آریا تهران است پیدا کرده و با آموزش وردپرس تصویری تسلط خوبی روی کار کردن با آن پیدا کنید. با توجه به اینترنتی شدن اکثر کار ها در روزگاری که در آن هستیم، وجود یک سایت برای هر مجموعه و کسب و کاری جزو واجبات محسوب میشود. دز اغلب موارد Cannibalization زمانی رخ می دهد که دو یا چند صفحه از سایت ما برای یک کلمه کلیدی یکسان یا چند کلمه کلیدی بسیار مشابه و نزدیک به یکدیگر بهینه شده باشند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت دانلود فیلم آموزش کامل وردپرس.