آموزش تعمیرات موبایل; کلاس تعمیر موبایل تهران – ایران تعمیرات

در زمان گذشته افراد این نیاز خود را به صورت خودآموز برطرف میکردند ولی امروزه به دلیل پیچیده شدن موبایلها این کار امکان پذیر نیست و نیازمند دانش و تجربه زیاد در این زمینه است در نتیجه بحث تعمیرات موبایل به یک حرفۀ کاملاً عملی تبدیل شده است و اگر افراد بتوانند این دانش را یاد بگیرند میتوانند به درآمد خوبی دست پیدا کنند. در دوره آموزش تعمیرات موبایل چه به صورت حضوری و چه آنلاین، اساتید دوره به انواع باگ های نرم افزاری و نحوه برطرف نمودن آنها می پردازند. مدارک ارائه شده از سوی سازمان فنی حرفه ای متفاوت می باشد. بخش دوم – مخابرات: اینکه گوشی چگونه در سیستم مخابراتی کار می کند و اینکه هر بخش مسئول چه کاری هستند مواردی هستند که شاید در تعمیرات لازم نباشند اما از جمله مواردی است که معمولا در آزمون های فنی حرفه ای حداقل دو سوال دارد و همین مورد می تواند باعث شود که از آزمون نمره خوبی نگیرید. آموزش تعمیرات هارد موبایل نیز از جمله سرفصل هایی است که در دوره آموززش تعمیرات موبایل در اختیار کارآموزان قرار داده می شود و این افراد قادر به عیب یابی و تعمیرات انواع هارد موبایل خواهند بود. مباحثی که در این دوره به صورت تئوری و عملی آموزش داده می شود شامل: شناسایی کامل قطعات، نحوه قرار گرفتن قطعات مختلف در مدار، تعویض آی سی های چسبی به صورت تضمینی، روش تعویض قطعه ی آی سی از نوع غیر چسبی و دولایه، آموزش کار با ابزارهای مختلف همچون مولتی متر و منبع تغذیه، آموزش تست آمپر و نحوه ی عیب یابی گوشی های مختلف، آموزش سیم کشی، برنامه نویسی آی سی های خام، نقشه خوانی به صورت شماتیک، و سرفصل های بیشتر می باشد.

یادگیری نحوه رفع این عیب ها راه حل های پرسرعتی دارندکه در مغازه های حرفه ای تعمیر تلفن های همراه یا دوره های آموزش تعمیرات موبایل قابل اخذ است. دوره تعمیرات موبایل از رشته های تخصصی است که اگر بخواهید ورودی حرفه ای به بازار کار آن داشته باشید بایستی با صفر تا صد آن آشنا بوده و تسلط کافی بر موضوعاتی از قبیل : تعمیرات سخت افزاری موبایل، تعمیرات نرم افزاری، باز و بسته کردن گوشی، تعویض و تعمیر قطعات معیوب، کار با ابزارهای تعمیرات موبایل، کار با باکس های تعمیر گوشی، انواع مشکلات موبایل و نحوه رفع آنها و بسیاری از موارد دیگر داشته باشید. آموزش نحوه فلش کردن گوشی، روت گوشی، بوت، حل مشکل ارورهای مختلف گوشی، حذف FRP، باز کردن قفل گوشی، نحوه بکاپ گرفتن و … در زمان وقوع لحیم سردی ارتباط پایه های چیپ به مادربرد قطع می شود و مشکل در عملکرد برخی از قسمت های موبایل به وجود می آید. با توجه به گستردگی این بازار و انواع و اقسام قیمت هایی که وجود دارد ما رقابت در زمینه ی قیمت را کنار گذاشته ایم.

این گوشیها هم مثل همه گوشیهای اندروید در بازار مشکلات شایع سخت افزاری و نرم افزاری دارند که در دوره آموزش تعمیرات موبایل به شناخت، عیب یابی و تعمیر آنها پرداخته خواهد شد. به شرکت کنندگان و کارآموزان در دوره های آموزش تعمیرات تخصصی موبایل، پس از اتمام موفقت آمیز دوره های آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل و آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل، گواهینامه معتبر داده می شود. پس اگر از شهرهای دیگر تمایل به شرکت در دوره آموزش تعمیرات گوشی موبایل دارید میتوانید با خیال راحت در کلاسهای ایران تعمیرات شرکت کنید. طبق آمارها حدود 53 میلیون نفر در ایران از تلفن همراه استفاده می کنند و این خبر نوید یک بازارکاری شلوغ را می دهد. آموزش تعمیرات گوشی هواوی بخاطر اینکه جایگاه خوبی را در بازار موبایل ایران به خود اختصاص داده است اهمیت زیادی پیدا کرده است. همچنین در صورتی که استاد دوره از تجربه و تخصص کافی برخوردار نباشد به خوبی مباحث تعمیرات موبایل را یاد نگرفته و در بازار کار با شکست روبه رو می شود. مدرک بین المللی تعمیرات موبایل یکی از معتبرترین و کاربردی ترین مدارک حال حاضر در کشور می باشد که تمامی علاقه مندان به رشته تعمیرات موبایل برای دریافت وام اشتغال زایی ، جواز کسب و…

معتبرترین مدرک فنی حرفه ای مدرک رسمی می باشد. کیفیت دوره آموزشی در این آموزشگاه ها متفاوت می باشد، بنابراین توصیه می کنیم در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل ثبت نام کرده و در دوره های آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه مهیا موبایل شرکت نمایید. بنابراین در صورتی که می خواهید مدرک بین المللی تعمیرات گوشی را دریافت نمایید می بایست در آزمون های رسمی تعمیرات موبایل که به صورت سراسری در کشور برگزار می شود، ثبت نام و شرکت نمایید. کارآموزان بعداز ثبت نام در آموزشگاه می توانند با خود گوشی تلفن همراه خراب که از دوست آشنا و اطرافیان خود گرفته اند را به آموزشگاه بیاورند و در حین دوره آموزش تعمیرات موبایل با نظارت و کمک اساتید عیب یابی کنند ،حال برای تعمیر نیاز به قطعه دارند ، به بازار مراجعه می کنند با قطعه فروشان آشنا می شوند ، قیمت قطعات را متوجه می شوند ، با ادبیات بازارآشنا می شوند و در حین دوره در کنار آموزش شروع به کسب تجربه نیز می کنند. مهیا موبایل در آموزشگاه های خود فضایی را برای تعمیر گوشی برای کار آموزان خود فراهم کرده است که می توانند قبل از کلاس ، بعد از کلاس و حتی بعد از دوره تشریف بیاورند از فضا ، امکانات ، تجهیزات و کمک و نظارت اساتید استفاده کنند گوشی مشتری خود را تعمیر کنند و اجرت تعمیرات را نیز خود دریافت کنند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دانلود برنامه ی آموزش تعمیرات موبایل لطفا از سایت ما دیدن کنید.