شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل

دانگلهای سیمکارت خور تجهیزات اشتراک اینترنت همراه، با قابلیت اشتراک اینترنت از طریق پورت USB با لپ تاپ و پی سی، و معمولا بدون باتری داخلی و بدون وای فای هستند. پس عدم وجود باتری داخلی برای آن را توجیه میکند. این قابلیت برای صرفه جویی در مصرف باتری دستگاه فوق العاده موثر می باشد. این مودمهای همراه (مخصوصاً انواع ۴G آن) با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و در کمترین زمان ممکن به فروش رفت. متاسفانه اقلام جانبی زیادی همراه مودم TF-i60 H1 عرضه نمی شود یکی از اقلامی که بسیار کاربردیست آنتن های تقویتی مودم است که باید جداگانه با سوکت TS9 خریداری کنید.فقط دقت داشته باشید که اگر تصمیم به خرید آنتن جداگانه دارید کارآیی این دو آنتن فقط برای تقویت دریافت سیگنال معمولی سیم کارت می باشد نه تقویت سرعت اینترنت یا افزایش برد شبکه WI-FI منزل. همچنین قیمت مودم بسیار مناسب بوده و به راحتی میتوانید آن را از فروشگاههای معتبر خریداری کنید.

با توجه به راهنمای خرید مودم ایرانسل که در بالا در اختیار شما قرار دادیم و با توجه به قیمتهای درج شده برای محصولات، بهترین مودم ایرانسل را برای کاربری خود انتخاب نموده و به صورت اینترنتی اقدام به خرید نمایید تا در اسرع وقت محصول خریداری شده برای شما ارسال گردد. سرویس اینترنت پرسرعت چندکاربره بهطور خاص برای خانوادهها، تیمها یا افرادی طراحی شده که مصرف اینترنتشان بالا است و یا حتی همزمان از چند دستگاه مختلف مثل تلفن همراه، تبلت، لپتاپ و مودم استفاده میکنند. «ظرفیت مرکز مخابراتی شما تکمیل شده است»، «کیفیت خط تلفن شما برای دریافت سرعت بالا مناسب نیست» و در نهایت «خط شما فیبر نوری است و قابلیت استفاده از ADSL را ندارد». سیم کارت های نسل جدید همراه، این قابلیت را دارد که هم در مودم های همراه استفاده شود و هم می توانید این مدل سیم کارت را در گوشی های هوشمند خود قرار دهید و استفاده نمایید. اگر سیم کارت شما تنها از مودم های ثابت ایرانسل پشتیبانی می کند که به اصطلاح به آن ها سیم کارت های دیتا نیز گفته می شود، تنها می توانید با شارژ کردن سیم کارت خود، اینترنت خریداری و فعال کنید. بله. ممکن است شما یک سرویس اینترنت پرسرعت خریداری کرده باشید اما همچنان نتوانید به سرعت دلخواه خود در اتصال به اینترنت دسترسی داشته باشید.

بزرگترین مزیت استفاده از ایرانسل من در این است که می توانید با در دست داشتن یک موبایل، از یک محل به کلیه اطلاعات مرتبط با حساب سیم کارت های اعتباری و دائمی و اینترنت وایمکس ایرانسل خود دسترسی داشته باشید. ابتدا یک رمز یکبار مصرف برای شماره شما ارسال می شود و پس از وارد کردن آن می توانید رمز ایرانسلی خود را انتخاب کنید. هنگام ثبتنام هم وضعیت جالب نیست و بعد از پر کردن فیلدهای مورد نیاز، یک شناسه و چند مورد دیگر به شما نمایش داده میشود و بعد از اسکن کردن مدارک به ایمیل مورد نظر، از طرف اپراتور با شما تماس گرفته میشود. اپراتور همراه اول اپلیکیشن همراه من را برای مشترکین همراه اول اول ارائه داده و در مقابل اپراتور ایرانسل اپلیکیشن ایرانسل من را معرفی کرده است.ردر گذشته کاربران به منظور اطلاع از میزان اعتبار باقیمانده سیم کارت ایرانسل و یا خرید بستههای اینترنتی و شارژ از کدهای دستوری استفاده میکردند.

اپلیکیشن MyIrancell (ایرانسل من) قابلیتهایی نظیر نمایش اطلاعات حساب و امکان خرید بستههای افزایشی بدون نیاز به شمارهگیری کد دستوری را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این اپلیکیشن رایگان که برای پلتفرم های iOS، اندروید و جاوا منتشر شده، به کاربران ایرانسل خدماتی از قبیل مدیریت حساب، خرید بسته های افزایشی، پرداخت قبوض و راهنمایی و پشتیبانی را به صورت یکجا ارائه می کند تا بدون نیاز به رایانه کلیه این امور را از طریق موبایل پیگیری کنید. تنها مشکل این مودم این است که از فرکانس ۵GH پشتیبانی نمیکند. تنظیمات نام کاربری و کلمه ی عبور ، شماره تماس و APN را در این قسمت می توان به صورت دستی وارد نمود. ازآنجایی که از پشتیبانی ایرانسل چیزی دستگیرم نشد به ناچار مجدد به همان دفتر خدمات مشترکین ایرانسل مراجعه کردم که باز همان باجه ای که وصفش در پست قبل ارائه شد خالی بود و ریاست دفتر همچنان در حال ثبت نام سرویس td lte.