بانک اطلاعات مشاغل تهران [سامانه بازاریابی ایده‌کاو]

 

شماره موبایل مشاغل تهران

بانک اطلاعات مشاغل تهران امروزه توانسته است تبلیغات و بازاریابی را در تهران برای تمامی مشاغل و اصناف در سراسر کشور تسهیل نماید. اکنون کسب و کارهای مختلف وارد بانک شماره موبایل مشاغل تهران می شوند مشاغل خاصی را جستجو نموده  و با کمک شماره های موجود شروع به بازاریابی پیامکی و تلفنی می کنند. بدین ترتیب کسب و کارهای فعال در شهرهای دور نیز همانند کسب و کارهای فعال در تهران می توانند به خریداران و فروشندگان هدف خود دسترسی بیابند.  

در سال های نه چندان دور که چنین مجموعه کاملی از شماره های تماس مشتریان بالقوه در دسترس مشاغل مختلف قرار نداشت، دیده می شد استراتژی بازاریابی کاملی اجرا نمی شد.

 کسب و کارها به سراغ بازاریابی کاغذی می رفتند و این برگه های چاپی را  با وجود هزینه زیادی که برای چاپ آنها می شد، اغلب اوقات بی هدف توزیع می کردند. گواه این مطلب تراکت های بود که افراد در سطل زباله می انداختند یا کاتالوگ هایی بود که هرگز خوانده نمی شدند. اما اکنون با کمترین هزینه تنها تبلیغات به دست مشتریان بالقوه هدف می رسد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران

خرید بانک اطلاعات مشاغل تهران

بانک اطلاعات مشاغل تهران

بانک اطلاعات مشاغل تهران به عنوان یک بانک اطلاعاتی مرجع می باشد که در اختیار مشاغل قرار گرفته تا بتوانند به راحتی یک استراتژی بازاریابی کامل و موثری را پیاده نمایند.

 

بانک موبایل مشاغل تهران

بانک اطلاعات مشاغل تهران در ایده کاو به راحتی انبوهی از داده ها را در اختیار شما قرار می دهد که به وسیله آن بتوانید در شبکه های اجتماعی مجموعه ای از مشتریان و همکاران خود را گرد هم بیاورید و آخرین اطلاعات و تغییرات و خدمات خود را به اطلاع آنها برسانید.

 این شماره ها در حقیقت ممبرهای واقعی تلگرام شما خواهند بود تا تهران بزرگ را تبدیل به یک دهکده کوچک نمایید؛ دهکده ای که تک تک خانه های آن مشتریان بالقوه شما می باشند. می توانید به اعضای این کانال تخفیف بدهید، از آن ها نظر سنجی نمایید، به مشتریان وفادار جایزه بدهید و با کمک اس ام اس مارکتینگ حتی برای آنها به مناسبت های گوناگون کد تخفیف برای خرید کالای جدیدی بفرستید.

همچنین با کمک این شماره ها یک راه ارتباطی کم هزینه و قوی در اختیار شما قرار می گیرد. بازاریابی با روش مراجعه حضوری که پیشتر از این رواج داشت همواره با هزینه و دشواری رفت و آمد و مراجعه همراه بود و همیشه هم از سوی دیگر موفق نبود و ملاقات های بیشتری را می طلبید، لذا این هزینه و مشکلات همچنان وجود داشت. اما اکنون با شماره های  بانک اطلاعات مشاغل تهران دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست؛ تماس گرفته می شود، در گروههایی این افراد را عضو کرد یا راه های ارتباطی دیگری مانند ایمیل را می توان دریافت کرد، حتی خبرنامه فرستاد، لذا انجام انواع بازاریابی مانند بازاریابی ایمیلی ممکن می شود.

بازاریابی پیامکی با بانکش شماره تلفن مشاغل تهران

سفارش بانک اطلاعات مشاغل تهران

در همین راستا ایده کاو در بانک اطلاعات مشاغل تهران سعی نموده شماره های تماس را به درستی و صحت ثبت کرده باشد تا وقتی پیامک به افراد ارسال می گردد کسب و کارها این اطمینان را داشته باشد که پیامک ها به صورت هدفمندی ارسال می شوند. لذا تبلیغات کاملا هوشمندانه خواهند بود.

 از سوی دیگر چون تمامی افراد منتخب مشتری هدف هستند افزایش مشتری و افزایش فروش مورد انتظار است.

منبع